Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

NERGENS TE KRIJGEN : (duo) autolader voor de cresta ctp818
(1 bekijken) (1) Gast
Stel je vraag of deel informatie over de Cresta CTP-818 Funny tablet
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: NERGENS TE KRIJGEN : (duo) autolader voor de cresta ctp818

NERGENS TE KRIJGEN : (duo) autolader voor de cresta ctp818 6 jaren, 4 maanden geleden #1020

• nicolette
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Voor mijn 2 kids heb ik een funny tablet gekocht.
Nu gaan we over een aantal weken op vakantie en wil graag een auto oplader voor de tablets hebben
NERGENS te krijgen!!!
Iemand een idee? ??
Zou echt super zijn als we een oplossing kunnen vinden.

Re: NERGENS TE KRIJGEN : (duo) autolader voor de cresta ctp818 6 jaren, 4 maanden geleden #1027

Beste Nicolette,

Volgens mij kun je gewoon een auto lader kopen,Bijvoorbeeld bij de Intertoys.
Als deze maar USB Aansluiting heeft.

Dan neem je je usb kabeltje meer voor in de auto,De ene kant (grote usb kant)van de usb kabel doe je in de auto lader en de andere (kleine kant van kabeltje) doe je in de tablet.Vervolgens zou hij ook moeten gaan laden. Ik hoop dat het werkt voor jou en je kids

Succes alvast, En veel plezier op vakantie

Re: NERGENS TE KRIJGEN : (duo) autolader voor de cresta ctp818 6 jaren, 4 maanden geleden #1029

• nicolette
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Bedankt voor de tip!
Maar voor mijn beeldvorming moet ik dus eerst een usb kabel kopen bij bart smit voor de tablet?
Zelfs de mensen bij cresta zeggen dat er geen autolader van cresta is dus jou idee zou echt briljant zijn!!!
Ik ga meteen vandaag bart smit bellen!

Re: NERGENS TE KRIJGEN : (duo) autolader voor de cresta ctp818 6 jaren, 4 maanden geleden #1030

Beste Nicolette,

Ik heb ook deze tablet,Maar ik kreeg er gewoon een USB kabel bij,
Maar mijn tablet doet het niet meer,Net voor de vakantie

Dus als je geen USB kabeltje hebt,Dan koop je deze gewoon,En een USB Auto lader,Ik weet niet of je een action in de buurt hebt,Maar volgens mij hebben ze daar een duo lader,Dit wil zeggen als je 2 kabeltjes hebt, Dat ze allebei tegelijk op kunnen laden.

Dus:

Gewoon een USB Auto lader kopen,Die doe je erin,Dan heb je dus nog een usb over,Daar doe je de grote kant van de USB kabel in,En de kleine kant in de tablet

P.s Let wel op dat de kleine kant van de kabel dezelfde aansluiting heeft als in je tablet.

Groetjes William
Laast bewerkt: 6 jaren, 4 maanden geleden Door koekiemonster14.

Re: NERGENS TE KRIJGEN : (duo) autolader voor de cresta ctp818 6 jaren, 4 maanden geleden #1032

Beste Nicolette

Hieronder kun je als het goed is een foto zien van de usb kabel

Grote kant in de Auto lader
Kleine kant (deze moet dezelfde aansluiting hebben als je kleine usb ingang van de tablet)

Ik hoop dat het lukt
usb-kabel-a-5p-mini-3-meter.JPG

Re: NERGENS TE KRIJGEN : (duo) autolader voor de cresta ctp818 6 jaren, 4 maanden geleden #1033

• nicolette
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Goh wat een stelletje blonde dollies zijn we toch.... Nooit over nagedacht dat je ook de tablet kan
Opladen met de usb. Ik ben van nature blond dus dat is mijn excuus, maar mijn man schaamt zich dood!!!! Die usb kabels zaten nog in het plastic in de cresta dozen.... Onwijs bedankt! Nu kunnen we op vakantie
Groetjes, Nicolette
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.26 seconden