Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

foto's op tablet zetten
(1 bekijken) (1) Gast
Stel je vraag of deel informatie over de Cresta CTP-818 Funny tablet
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: foto's op tablet zetten

foto's op tablet zetten 6 jaren, 4 maanden geleden #1052

• HS
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Hoe krijg ik foto's van de camera op de tablet CTP 818?
Moet je daarvoor een speciale app downloaden? Als ik de camera op de usb poort van de tablet aansluit, krijg ik niets te zien.
Wie heeft een idee?

Re: foto's op tablet zetten 6 jaren, 4 maanden geleden #1053

• geodude
  • Afwezig
  • Moderator
Ik heb het ook eens geprobeerd op mijn tablet want was wel benieuwd.
Het lukte mij wel om de camera rechtstreeks op de tablet aan te sluiten.
Ik heb niet helemaal dezelfde tablet (CTP988), maar dat zou geen verschil moeten maken want deze heeft dezelfde Android versie. Verder heb ik een Nikon D90 camera.
Je moet de camera met een OTG kabeltje op de HOST of OTG poort van de tablet aansluiten. Als er maar 1 USB poort op de tablet zit (gecombineerde poort) dan moet je hem daar op aansluiten. Bij mij opent de tablet na aansluiten van de camera meteen de Galerij App die standaard op de tablet staat. Eventueel kun je de App zelf openen. In de Galerij App zijn de fotoos op de camera als een nieuw Album te zien, bij mij heet dat album "Nikon Corporation D90", de naam van het album hangt af van merk en type van je camera.
Als je dat album opent staat er rechts bovenin een "importeren" knop om de fotoos op je tablet te importeren.
Hopelijk lukt het hiermee.
Groet, Alex.

Re: foto's op tablet zetten 6 jaren, 3 maanden geleden #1085

• HS
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Wij hebben (bij de Kijkshop) inmiddels een "usb kaartlezer" gekocht, en die werkt via explorer app perfect. Je stopt de losse sd cart in de kaartlezer, doet de usb kant in je tablet en je kunt ze bekijken en/of de foto's op je tablet zetten.

Re: foto's op tablet zetten 6 jaren, 3 maanden geleden #1090

• geodude
  • Afwezig
  • Moderator
Ja, dat kan natuurlijk ook
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.21 seconden