Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Wifi verbinding valt uit
(1 bekijken) (1) Gast
Stel je vragen of deel informatie over de Cresta CTP-810 Tablet
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Wifi verbinding valt uit

Wifi verbinding valt uit 6 jaren, 9 maanden geleden #289

Hallo,

Ik heb regelmatig dat de wifi verbinding opeens weg is, terwijl wifi gewoon aan staat. Moet dan eerst wifi uitschakelen en dan weer inschakelen om verbinding te krijgen. Iemand bekend met dit probleem en is er een oplossing voor?

Re: Wifi verbinding valt uit 6 jaren, 9 maanden geleden #293

• geodude
  • Afwezig
  • Moderator
ik heb wel een tijdje gehad dat de verbinding elke keer weg was als hij uit slaapstand kwam. Moest ik ook de wifi even uit en weer aan zetten om het terug te krijgen. Dat was toen met een andere firmware rom opgelost. Was trouwens een ctp888.
Heb je al geupgrade naar de laatste firmware rom? Misschien helpt het.
Gr. alex.

Re: Wifi verbinding valt uit 6 jaren, 9 maanden geleden #294

geodude schreef :
ik heb wel een tijdje gehad dat de verbinding elke keer weg was als hij uit slaapstand kwam. Moest ik ook de wifi even uit en weer aan zetten om het terug te krijgen. Dat was toen met een andere firmware rom opgelost. Was trouwens een ctp888.
Gr. alex.

Kun je mij stap voor stap uitleggen hoe ik de nieuwste firmware installeer?

Re: Wifi verbinding valt uit 6 jaren, 9 maanden geleden #297

• avanhama
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Crestagebruiker schreef :
geodude schreef :
Gr. alex.

Kun je mij stap voor stap uitleggen hoe ik de nieuwste firmware installeer?

Hier op de site staat een stap voor stap handleiding ik vind hem heel duidelijk. mijncresta.nl/howto-guides/36-installere...nele-cresta-firmware

De firmware vindt je hier http://mijncresta.nl/rom-updates
Groetjes,

Marcel.

Eenden leggen hun eieren in stilte, kippen kakelen daarbij als gekken. Het gevolg? De hele wereld eet kippe-eieren.

Henry Ford

Re: Wifi verbinding valt uit 6 jaren, 7 maanden geleden #588

• evos
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Na het plaatsen van de nieuwe firmware zal het probleem niet opgelost zijn, ik heb het ook nog maar ik hoef het na het inschakelen van de 810 maar een keer te doen, als hij klaar is met het bijwerken van de apps, als je dan een nieuwe app activeer dan stop de mijne er ook mee en moet ik de wifiverbinding opnieuw inschakelen.

Re: Wifi verbinding valt uit 6 jaren, 6 maanden geleden #680

Ik heb net een cresta funny tablet gekocht en die van mij heeft het zelfde probleem elke keer dat ik op internet wil gaan gaat de verbinding weg ik snap niet waarom het zo doet ik heb het net nieuw.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.26 seconden