Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Update Cresta CTP-810
(1 bekijken) (1) Gast
Stel je vragen of deel informatie over de Cresta CTP-810 Tablet
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Update Cresta CTP-810

Update Cresta CTP-810 6 jaren, 10 maanden geleden #368

• leroy
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Hallo allemaal ik heb een vraag,

Ik heb naar Cresta gebeld om het geval dat de tablet uitvalt, gloeiheet wordt en dat de hele play store chinees is! Wij vroegen er staat op de site dat je de update kunt downloaden en installeren.
Maar zij zei; Als je dat doet ik je garantie van je tablet eraf stuur hem maar op en we maken het wel. Wat moet ik nu doen?

Groet Leroy,

Re: Update Cresta CTP-810 6 jaren, 10 maanden geleden #373

• geodude
  • Afwezig
  • Moderator
Als ie gloeiend heet wordt dan is dat waarschijnlijk niet met een update op te lossen.
Is misschien batterij defect of iets dergelijks denk ik.
Lijkt mij een garantie geval.
Gr. Alex.

Re: Update Cresta CTP-810 6 jaren, 10 maanden geleden #381

• leroy
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Hallo Alex,

Ja dat weet ik maar ik denk dat dat komt door de accu, hetzelfde wat jij zegt. Maar het gaat mij ook om de firmware, als ik op internet kijk via de play store op internet staat er China mobile.. Dus dat klopt zowiezo niet.. Het is een garantie geval zeiden ze maar ik vroeg van mag je het zelf updaten, toen zeiden ze nee, dan ben je je garantie kwijt... Maar de tablet valt vaak uit en is binnen 1,5 uur achter elkaar leeg bij gebruik van Bike Race. Via een omweg installeren heb ik al geprobeerd bijv. via 4shared of apk downloader. En dat lukt niet de tablet start op nieuw op en de app staat er niet.. De wifi valt trouwens vaak weg..

Mvg Leroy,
Laast bewerkt: 6 jaren, 10 maanden geleden Door leroy .

Re: Update Cresta CTP-810 6 jaren, 10 maanden geleden #403

• avanhama
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Hallo Leroy,

ik heb dezelfde problemen gehad (behalve dan de accu), en ik ben door hun zelf zelfs verwezen naar deze site. Toen de problemen hiermee nog niet opgelost waren is mij gezegd geworden om de tablet op te sturen, er is geen enkel woord gerept over het vervallen van de garantie. Het zou ook wel een beetje vreemd zijn als door het uitvoeren van een officiƫle update je garantie zou vervallen.
Groetjes,

Marcel.

Eenden leggen hun eieren in stilte, kippen kakelen daarbij als gekken. Het gevolg? De hele wereld eet kippe-eieren.

Henry Ford
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.24 seconden