Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Qware keyboard cover
(1 bekijken) (1) Gast
Stel je vragen of deel informatie over de Cresta CTP-810 Tablet
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Qware keyboard cover

Qware keyboard cover 6 jaren, 6 maanden geleden #685

Hoi hoi,

heb vandaag de 7 inch usb keyboard cover gekocht voor mijn cresta 810 omdat hij hier op de site als compatible werd beschreven, maar hij doet dus helemaal niks.
Heb ik nou stomtoevallig een kapotte gekocht, of moet ik eerst iets installeren?
Iemand ervaring?
Er zit ook 0,0 beschrijving bij, dus mij leek inpluggen en doen, maar dan denk ik misschien weer te simpel...

Re: Qware keyboard cover 6 jaren, 5 maanden geleden #693

• geodude
  • Afwezig
  • Moderator
Heb geen specifieke ervaring met de CTP810, maar volgens mij zou het zo moeten werken.
Als ik het goed heb zitten er 2 USB aansluitingen op de CTP810, een grote en een kleine, en is de grote de poort waar je het keyboard op moet aansluiten.
Als je over de hoes twijfelt zou je ook eens een normaal PC toetsenbord met USB kunnen aansluiten. Dat zou ook moeten werken, op mijn CTP888 in ieder geval wel.
Gr. Alex.

Re: Qware keyboard cover 6 jaren, 5 maanden geleden #735

thnx, die van intertoys bevatte de kleine usb aansluiting. die deed het niet. nu hoes bij 123 bestdeals besteld met grote usb poort. deze werkt wel. helaas geen zijsteuntjes voor beeldscherm en gladdere stof dan het nepleer van intertoys. tablet schoof er aan de zijkant uit, boem scherm in scherven!
kon wel janken! 123deals gemaild over onding, tot op heden nog niks op gehoord. denk dat ik vette pech heb....

Re: Qware keyboard cover 6 jaren, 5 maanden geleden #736

• geodude
  • Afwezig
  • Moderator
Jeetje dat is wel behoorlijk balen.
Hopelijk kan je nog iets regelen met 123deals.
Misschien kan je ook even Cresta Helpdesk bellen met je verhaal. Misschien kunnen ze nog iets voor je doen.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.60 seconden